Vaša webová stránka môže mať potenciál vysokej návštevnosti a väčšieho vzniku požadovaných konverzií. Je preto dôležité, aby sa o nej ľudia dozvedeli. Konkrétne je najvhodnejšie cieliť s ňou na skupiny internetových užívateľov, ktorých ponuka alebo obsah vášho webu pravdepodobne zaujíma. Aby ste ich našli, respektíve aby si oni našli vás, je pre konkrétnu internetovú stránku odporučené podstúpiť optimalizáciu pre vyhľadávače.
Pretože aj naďalej platí, že vysoké percento užívateľov hľadá odpovede cez Google, prípadne aj cez iné známe vyhľadávače ako Bing, Yahoo a podobne. Dokáže byť v skutočnosti veľmi prínosnou výhodou, ak internetová stránka dosahuje v tomto priestore viditeľnú pozíciu. Čiže ak sa nachádza na prvých dvoch stranách v organických výsledkoch, ktoré ľudia navštevujú najčastejšie. To znamená, že ak sa nachádza na predných miestach ako relevantná k hľadaným výrazom, zvyšuje sa tým pravdepodobnosť zisku jej návštevnosti a vykonaných konverzií.
Spĺňa ale váš web kritériá k tomu, aby sa mohol pýšiť takouto pozíciou? Ak ste sa doteraz optimalizáciou reálnejšie nezaoberali, pravdepodobne sa nájde veľa faktorov a vecí, ktoré by sa tu dali upraviť. Na to vám už ale presnejšie odpovie seo analýza Seolight.
Na základe zistených údajov sa dá následne najlepšie pracovať tak, aby sa dosiahol požadovaný cieľ, čiže efektívne zlepšenie vášho postavenia vo vyhľadávačoch.
Nemalú úlohu v tom zohráva napríklad aj analýza a následné použitie funkčných (hľadaných) kľúčových slov a slovných výrazov. Tieto sa následne dajú zakomponovať do obsahu vašej stránky, pričom ide naozaj len o jeden z faktorov vylepšenia.
- V skutočnosti sa musí pracovať s technickými a obsahovými úpravami on-page, ale aj s vonkajšími off-page faktormi, ktoré sa starajú o vaše zviditeľnenie a prezentáciu „zvonka“, čiže tiež mimo vášho webu.